Woonovatie is het 1e project van iNōtis

Inhoudsopgave

iNōtis heeft mogen starten aan een project voor Woonovatie.

Woonovatie is een familie bedrijf die door innovatie de traditionele woningbouw in Nederland wil veranderen.
Waar woonovatie eerst gebruikt maakte van modulaire bouw met beton constructies om zo prijs en project duur te verkleinen,
zijn ze over gestapt naar onverlijmde massief houtbouw systeem.
Duurzaam, circulair, technisch beter, zekerder en gezonder. Energiezuinig, kwalitatief hoogstaand, en dat zonder architectonische beperkingen.

Opdracht:

Woonovatie heeft door deze verandering iNōtis gevraagd het merk identiteit te bepalen en een nieuwe website te maken die het juiste product weergeeft,
meer van deze tijd is en Woonovatie op de juiste manier presenteert.

Proces:

We zijn begonnen met Discovery sessie hierin keken we naar wie Woonovatie is, waarom doet het wat het doet, wat hun doelen zijn.
Wie zijn de concurrenten en wat is hun huidige markt positie van woonovatie en is deze positie wenselijk.

Vervolgens werkte we samen met Woonovatie persona's uit tijdens een Strategy sessie.
Bespraken we hoe we deze persona's het beste tot dienst konden zijn.
Welke mogelijkheden er waren m.b.t. het creëeren van meer omzet, bereik en efficiëntie.
Welke merk kenmerken goed paste bij Woonovatie, maar ook welke aansloten bij de beoogde doelgroep.
En tot slot hoe we dit alles het beste konden vertalen in de bericht voering van Woonovatie.

Een mooie eerste stap in een super leuk project!
Nu de eerste stenen zijn gelegd of moet ik zeggen de eerste massief houtbouw elementen zijn geplaatst.
Kunnen we door naar Stijlkeuzes en Content indeling!

Related Posts

Geen items

Iemand heeft waarschijnlijk te veel gefeest. Sorry!