Een merkstrategie sessie

Merkstrategie

Of een bedrijf nu aan een nieuwe stap toe is of nieuw is in de branche, ik werk samen met bedrijven om hun doel te verduidelijken, hun stem te vinden, hun klanten te begrijpen en hun merk eigenschappen te definiëren.

Concurrentieanalyse

Een grondige concurrentie-analyse is belangrijk voor elk opkomend bedrijf of bedrijf dat zich verder ontwikkelt. Dit proces identificeert de sterke en zwakke punten in het concurrentielandschap van een merk. Hierdoor kan jouw bedrijf de markt beter begrijpen, klanten effectiever targeten en intelligente beslissingen nemen over hoe jij jouw merk kunt laten groeien.

Concurrentieanalyse, doeltreffende website

Positionering

Hier definieer ik samen met jou wat jouw merk is, de voordelen ten aanzien van de concurrentie, en wat dit betekent voor de ontvanger. Het is hoe jij wilt dat jouw bedrijf wordt gezien door de doelgroep.

Positionering website strategie

Gebruikersprofielen

De bevindingen van klantsegmentatie worden toegepast op gebruikersprofielen die de doelgroepen van een merk vertegenwoordigen. We brengen vervolgens scenario's in kaart waarin die gebruikers met jouw bedrijf kunnen interacteren. Het definiëren van deze profielen helpt ons mogelijke problemen te voorspellen en geeft inzicht in gebruikersgedrag en gewenste functionaliteiten.

Persona's, User experience design

Merk Eigenschappen

Merkattributen zijn kenmerken die de intrinsieke en extrinsieke eigenschappen van een merk beschrijven. Ze onthullen de persoonlijkheid, functionaliteit en fysieke eigenschappen van jouw bedrijf door middel van beeldspraak, taal en acties. Dankzij deze attributen kunnen we jouw merk beter identificeren.

Merkeigenschappen, website op maat

Heb jij een leuk project?

Ga dan naar de contactpagina en stuur een bericht!

Naar Contact